جورباجور

منوي اصلي
صفحه اصلي
پروفايل مدير
عناوين وبلاگ
آرشيو وبلاگ
پست الكترونيكي

درباره وبلاگ
به وبلاگ همه جوره خوش آمدید
آرشيو
7 خرداد 1394
6 خرداد 1394
5 خرداد 1394
4 خرداد 1394
3 خرداد 1394
2 خرداد 1394
1 خرداد 1394
7 ارديبهشت 1394
6 ارديبهشت 1394
5 ارديبهشت 1394
4 ارديبهشت 1394
نويسندگان
شروین
کد هاي جاوا


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 41
بازدید کل : 32182
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1


داستان کتک خوردن از جن (حتما بخونین واقعی) زن جوان...  <-PostCategory-> 

داستان کتک خوردن از جن (حتما بخونین واقعی)
زن جوان وقتی پس از ماهها آزار واذیت توسط جن ها ناچارشد تن به خواسته های آنها بدهدو با چشمانی اشکبار در دادگاه کرج حاضر شد. این زن و شوهر جوان پس از چند سال زندگی برای اینکه زن جوان از شکنجه ها و آزار واذیت جن ها نجات یابد طلاق گرفت . 21 تیر ماه سال 1383 زن وشوهر جوانی در شعبه 17 دادگاه خانواده کرج حاضر شدند و درخواست شان را برای طلاق توافقی به قاضی اکبر طالبی اعلام کردند . شوهر 33 ساله این زن به قاضی گفت : من وهمسرم از اول زندگی مان تا حالا با هم هیچ مشکلی نداشتیم ولی حالا با وجود داشتن دو دختر 10 و2 ساله به خاطر مشکلاتی که همسرم به آن مبتلا شده است ناچار شده ایم که از هم جدا شویم.



ادامه مطلب

+ نوشته شده در جمعه 18 ارديبهشت 1394برچسب:دیدن جن واقعی:کتک خوردن ازجن:جن واقعی,ساعت 14:18 توسط شروین |
حالات عجيبي بين و خواب و بيداري  <-PostCategory-> 

سلام
گاهي حالتي بين خواب بيداري بهم دست مي‌دهد كه ميبينم و ميشنوم ولي هيچ حركتي نمي‌توانم داشته باشم.
و احساس مي‌كنم كسي در اتاق حضور دارد.
آخرين بار پشت سرم صداي صحبت شنيدم وقتي برگشتم ببينم چه خبر است به همان حال خشكم زد و شخصي ديدم سرتاپا سفيد كه چهره واضحي نداشت و من از صدايش تشخيص دادم دختر بچه است . ميديدمش . ازم پرسيد نمي‌تواني تكون بخوري؟
شروع كردن به صلوات فرستادن و توحيد و ناس خواندم تا رفت.
بعدش احساس ضعف شديد داشتم و كم كم به حالت عادي برگشتم.
مي‌ترسم و ميدونم اين به چه معناست.
خواب مي‌بينم ؟ ديوانه شدم؟
لطفا راهنمايي كنيد.



ادامه مطلب

+ نوشته شده در جمعه 18 ارديبهشت 1394برچسب:حالت عجیب بین خواب وبیداری:دیدن روح وجن,ساعت 13:55 توسط شروین |
ظاهرشدن روح در ورزشگاه پورتو!/ عکس  <-PostCategory-> 

در این عکس، چهره این شبح کاملاً واضح است و نمی‌توان گفت این یک خطای دید و یا تاری عکس و یا شیءای است که شبیه یک انسان دیده می‌شود.

خبر آنلاین:برخی از روزنامه‌های پرتغالی، این شبح را یکی از طرفداران جیمز رودریگس، ستاره کلمبیایی پورتو خوانده‌اند.

یکی از عکس‌های خبرگزاری «AP» که در جریان بازی دو تیم پورتو و پاری‌سن‌ژرمن گرفته شد، حالا و بعد از گذشت چندین روز، مبدل به سوژه داغ روز شده است‌؛ البته نه از بابت فوتبالی.



ادامه مطلب

+ نوشته شده در پنج شنبه 17 ارديبهشت 1394برچسب:اکان دیدن روح:روح زدگی:دیدن روح:روح,ساعت 2:4 توسط شروین |
دیدن روح  <-PostCategory-> 

«اریك» ده سال در شیفت شب آلكاتراز كار كرد. از نظر او بدترین قسمت كار، رفتن به اتاق اعدام با صندلی الكتریكی بود. یك شب او روی صندلی شوك نشست و عكس یادگاری گرفت ...
 
پیک خبر: «اریك» ده سال در شیفت شب آلكاتراز كار كرد. از نظر او بدترین قسمت كار، رفتن به اتاق اعدام با صندلی الكتریكی بود. یك شب او روی صندلی شوك نشست و عكس یادگاری گرفت تا به دوستانش نشان دهد. وقتی فیلم را ظاهر كرد در عكس تصویر صورتی را دید كه از پشت صندلی خیره به او نگاه می‌كند. او هنوز هم نمی‌داند آن صورت چه بود. اریك می‌گوید گاهی اوقات واقعا احساس وحشت می‌كردم. نگهبان‌های دیگر داستان‌هایی درباره اتفاقات آن جا تعریف می‌كردند ولی من سعی می‌كردم توجهی به حرف آنها نكنم اما گاهی اوقات احساس ترس اجتناب‌ناپذیر بود.

«مری مك كلر» دوازده سال است كه در این جزیره كار می‌كند. او از انزوای آن جا لذت می‌برد و می‌گوید «این‌جا یك محل فانتزی استاندارد برای من است.» با این حال او هم اتفاقات عجیبی را تجربه كرده است. وی می‌گوید«بارها برایم اتفاق افتاده كه احساس می‌كردم كسی مرا نیشگون می‌گیرد. من توضیحی برای آنها ندارم به همین خاطر هیچ‌وقت در موردشان با كسی حرف نزدم.»  همراه عکسش



ادامه مطلب

+ نوشته شده در پنج شنبه 17 ارديبهشت 1394برچسب:دیدن روح:امکان دیدن روح:روح:روح وجوددارد,ساعت 1:53 توسط شروین |
جن زدگی  <-PostCategory-> 

درمان آدم مبتلا به صرع (غش) که جن در او داخل شده و با او عجین میشود، دو نوع است:
نوع اول: قبل از ابتلاست:هتمام بر تمامی فرایض و واجبات و دوری از تمامی محرمات و توبه کردن از کلیه گناهان و پناه جستن با اذکار و دعاها و معوذات مشروعه انسان را حفظ میکند.

 

نوع دوم: درمان بعد از ورود جن به آدم غشی است

قرائت فرد مسلمانی که قلب و زبانش یکی باشد ورقیهاش برای بیمار غشی اثر نماید.

و بهترین و بزرگترین معالجه و رقیه، با سوره فاتحه، (ابیداود و احمد) آیهالکرسی، دو آیه آخر سوره بقره، سورههای اخلاص، فلق، ناس، میباشند که همراه فوت کردن بر بیمار غشی جنزده و تکرار آنها به تعداد سه مرتبه یا بیشتر میباشد، میتوان آیات دیگری از قرآن کریم هم خواند و فوت نمود، برای اینکه قرآن کریم سراسر شفا است، شفای سینهها و قلبها و کلاً برای مؤمنین شفا، رحمت، هدایت است (فتح الربانی).  همراه عکس



ادامه مطلب

+ نوشته شده در یک شنبه 13 ارديبهشت 1394برچسب:جن زدگی:درمان جن زدگی:جن:عکس جن,ساعت 20:2 توسط شروین |
  <-PostCategory-> 

عجیب الخلقه ترین مرد ایران زمین (+عکس):سیاه خان بوشهری در صد و یک سال پیش در سال  ۱۲۹۱ شمسی در اطراف شیراز در روستایی در اطراف زرقان در خانواده ای کشاورز با زایمان طبیعی به دنیا آمد.او از ۶ سالگی به بعد به طور ناگهانی سریع  دچار رشد بدنی شد به طوری که در ۹ سالگی ۲۰ ساله به نظر می‌رسید. روزها در کنار خیابان و پیاده رو، کنار جوی آب و زیر سایه درختان و ساختمان‌ها او را روی تکه پارچه‌ای می‌نشاندند و مردم و رهگذران به صورت سیرک یا نمایش به دیدن هیکل و قیافه وحشتناک او می‌آمدند و گاه بعضی تماشاچیان به او کمک‌های مادی مختصری به صورت صدقه می‌کردند.
 



ادامه مطلب

+ نوشته شده در یک شنبه 13 ارديبهشت 1394برچسب:عجیب الخلقه ترین مردایران:عجایب خلقت,ساعت 19:22 توسط شروین |
موجودات عجیب غریب  <-PostCategory-> 

عجایب خلقت | موجودات شگفت انگیز
 



ادامه مطلب

+ نوشته شده در یک شنبه 13 ارديبهشت 1394برچسب:موجودات عجیب:عجایب خلقت:موجودات افسانه ای,ساعت 18:45 توسط شروین |
اثارکشتی نوح  <-PostCategory-> 

اثار کشتی حضرت نوح:



در سال ۱۹۵۹، یک خلبان ترک، براساس مأموریت محول شده، چندین عکس هوایی برای مؤسسه ژئودتیک ترکیه برداشت.

هنگامی که مأموریت به پایان رسید، در میان عکس های او تصویری جلب نظر می کرد که بیشتر شبیه یک قایق بود تا چیزی دیگر،
قایقی بزرگ که بر سینه تپه ای، در فاصله بیست کیلومتری کوههای آرارات آرمیده بود.

تصویر هوایی از فسیل کشتی که محل آسیب دیدگی ناشی از برخورد به یک صخره در آن مشخص است. بلافاصله پس از مشاهده این تصویر، تعدادی از متخصصان، علاقه مند به پیگیری شدند. دکتر براندنبرگ از دانشگاه ایالتی اوهایو یکی از این علاقه مندان بود. او کسی بود که قبلاً در زمینه کشف تأسیسات روی زمین از طریق هوا، مطالعات دانشگاهی داشت و پایگاههای موشکی کوبا را در دوران کندی کشف کرده بود.




ادامه مطلب

+ نوشته شده در یک شنبه 13 ارديبهشت 1394برچسب:عجایب خلقت:اثارکشتی نوح,ساعت 18:29 توسط شروین |
دروغ محض  <-PostCategory-> 

می گوید: کلمات گـــــــــــاهی بار معنایی خود را از دست می دهند ...

این روزها " دوستـــــت دارم " ها دیگر قلــــــب کســـی را به تپش وا نمیدارد !


و گونه کسی را سرخ نمیکند !

می گویـــــــــم : مشکل از دوست داشتن نیست مشکل از تکـــــــــرار است !


+ نوشته شده در یک شنبه 13 ارديبهشت 1394برچسب:عاشقانه ها:خیانت:نفرت:عاشق کشی,ساعت 16:45 توسط شروین |
اقتصادبانک ها  <-PostCategory-> 

 

اقتصاد و کاهش سود بانکی

عصر بانک.؛حیدر مستخدمین حسینی - کارشناس پولی ـ بانکی ، طی یادداشتی در روزنامه جام جم نوشت؛

روشن است که کاهش نرخ سود بانکی بر بخش‌های مختلف اقتصاد کشور و از جمله خود سیستم بانکی و مردم تاثیر متعددی بر جا می‌گذارد، اما پرسشی که پس از مصوبه شورای پول و اعتبار مبنی بر کاهش نرخ سود بانکی پیش می‌آید این است که تاثیر کاهش این نرخ بر بخش‌های مختلف چیست.


1ـ اگر از منظر اقتصاد کلان به کاهش نرخ سود بانکی نگاه کنیم در خواهیم یافت این کاهش نه تنها موثر و مفید نیست، بلکه مضر نیز هست؛ چرا که دولت قبل از کاهش دادن نرخ سود بانکی بسته ای برای تقویت و راهبری سایر بازارها چون بازار سرمایه، بازار پول و بازار کالا در نظر نگرفته است.


بدین ترتیب این بخش ها در پی کاهش نرخ سود شاهد اتفاق ویژه ای نخواهند بود. مثلا بخش تولید نمی تواند امید چندانی به برخورداری بیشتر از تسهیلات بانکی داشته باشد زیرا قیمت واقعی پول در اقتصاد بالاتر از این ارقام فعلی است و نیز پرداخت وام بانک ها براساس اعتبارسنجی صورت نمی گیرد، پس رانت جدیدی پدید می آید و هر که رابطه دارد به منابع ارزان بانکی دسترسی پیدا می کند. در عین حال که خطر خروج پول از بانک ها و حرکت به سوی بازارهایی چون ارز، طلا، مسکن و امثالهم وجود دارد.
2ـ اما اگر از دریچه بانک ها به کاهش نرخ سود بانکی نگاه کنیم باز هم درخواهیم یافت این کاهش تاثیر چندانی بر بانک ها نیز ندارد؛ زیرا چون همپای کاهش نرخ سود سپرده ها، نرخ سود تسهیلات هم کاهش یافته، اثری در ترازنامه بانک ها بر جا نخواهد ماند. ضمن این که استنباط خروج مطلق سپرده ها از بانک ها نیز درست نیست، چون به هر حال حتی اگر سپرده ای تبدیل به ارز هم شود، باز هم در نهایت پول صراف را بانک نگهداری می کند، بنابراین ما با جابه جایی و تغییر سرفصل سپرده ها مواجه خواهیم بود. یعنی مثلا وجوه از سپرده یکساله به سپرده کوتاه مدت یا روزشمار تبدیل می شود؛ اما از بانک ها در نهایت خارج نخواهد شد.


3ـ موضوع بعدی تاثیر کاهش نرخ سود بر بورس است. به گمان من بازار سرمایه در حالت عادی می تواند پذیرای نقدینگی خارج شده از بانک ها باشد، چون هم امتیاز مالیاتی دارد و هم نرخ سود فعلی اش بالاتر از تورم است، اما با این بی اعتمادی که در بورس ایجاد شده و نوسان های پی درپی بعید به نظر می آید وجوه به سمت این بازار برود.


4ـ در نهایت درباره تاثیر کاهش نرخ سود بر مردم باید گفت باز هم برای آنها فرقی نمی کند، چون در هر حال دسترسی شان به منابع بانکی دشوارتر می شود و لذا احتمالا مجبور به مراجعه به موسسات غیرمجاز خواهند بود، چون بانک ها در غیاب برنامه های تحول زا برای بورس همان طور که گفته شد باز هم به عنوان تنها منبع تامین وام و نقدینگی اقتصاد مطرح بوده و با تقاضاهای فزاینده مواجه خواهند بود. با این حال کاهش نرخ سود باعث ناراحتی سپرده گذاران می شود. چون قدرت خرید و درآمد آنان تحت این موضوع کاهش می یابد. لذا به نظر می رسد هیچ کدام از طرف های درگیر، خیری از کاهش نرخ سود بانکی نبینند و وضع به همان گونه ای که هست، تداوم یابد و اصولا بدتر شود.

 

 


+ نوشته شده در یک شنبه 13 ارديبهشت 1394برچسب:اقتصادبانک ها:کاهش سودبانکی:بانک ها,ساعت 16:12 توسط شروین |
مطالب پيشين
» 10عددازترسناکترین شکنجه های قرون وسطی!!+تصاویر(+18)
» ترفندخانم معلم برای ایجادرابطه نامشروع باپسران!/ عکس
» 10حیوان عجیب الخلقه درجهان+کلیب
» کشف کوتوله های عجیب الخلقه درتهران+تصاویر
» فیلم ضبط شده ازهیولای خلیج فارس+کلیب
» (مول)به اعتقاداصفهانی هاکیست؟
» ارواح خبیثه
» شیطان ماساچوست
» انسان های عجیب تاریخ+تصاویر
» "دروازه جهنم کشف شد"
» عوارض خودارضایی دختران
» ترسناکترین هیولاهای دنیادرزیرآب+تصاویر
» همه چیزدرموردجن یااجنه:
» زن مصنوعی چینی به بازارامد+تصویر
» جمجمه هابیل فرزندحضرت ادم(ع)کشف شد+تصاویر
» مثلث برمودا:
» کشف حیوانی عجیب ووحشتناک درایران:
» پروانه عجیب وغریب که همه راشوکه کرد:
» بدنیاامدن یک سگ ازیک گوسفند
» کپی ازدکورکنسرت خواننده زن سرشناس درشبکه اول سیما


پيوندها


ست خیاطی باکس ایران-اموزش نرم افزار پرده توری مجیک مش پیوندنایس گیف ردیاب ارزان ماشین جلو پنجره جک جی 5

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کالای موردنظر و آدرس kalastore.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

پيوندهاي روزانه

سرور مجازی
حمل ارسال خرید ماینر از چین
حمل و نقل هوایی چین
قلاده اموزشی شوک دار
الوقلیون

 

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

طراح قالب

Power By:LoxBlog.Com & NazTarin.Com